Página 1 de 11
 
La administración del tercer milenio : diccionario temático / Carlos Colunga Dávila
Colunga Dávila, Carlos, (autor)
México : Panorama, 1996.

 
Advertising age : the principles of advertising and marketing communication at work / Esther Thorson
Thorson, Esther, (autor)
Lincolnwood, IL : NTC Business Books, 1989.

 
La anatomia del Poder / Jonh Kenneth Galbraith ; traducción Rafael Quijano
Galbraith, John Kenneth, (autor)
Esplugues de Llobregat (Barcelona) : Edivision: Diana, 1986, reimp. 1988.

 
Aprenda y practique C++ / Kris Jamsa.
Jamsa, Kris, (autor)
Mexico : Oxford University Press, 1999.

 
El árbol rojo del multinivel / Mario Rodríguez Padrés
Rodríguez Padrés, Mario, (autor)
Hermosillo, Son : Centro de Desarrollo Empresarial, 2011.

 
Brandsimple : how the best brands keep it simple and succeed / Allen P. Adamson
Adamson, Allen P. (Autor)
New York, NY : Palgrave Macmillan, 2006.

 
Built to last : successful habits of visionary companies / James C. Collins, Jerry I. Porras.
Collins, James C. (James Charles), 1958-
New York, NY : HarperBusiness, c1997.

 
Business valuation discounts and premiums / Shannon P. Pratt.
Pratt, Shannon P., (autor)
New York, NY : John Wiley, c2001.

 
Buzzmarketing : get people to talk about your stuff / Mark Hughes.
Hughes, Mark, 1965-, (autor)
New York , NY : Portfolio, c2005.

 
Capacitación clave para el proceso de calidad, productividad y mejora continua / Víctor M. Torres Miranda
Torres Miranda, Victor M., (autor)
Guadalajara, Jal. : V.M. Torres M., 1994.

Página 1 de 11